maanantai 21. syyskuuta 2015

Against all odds

Tänään oli mahtava työpäivä!

Olen itse täysin yllättynyt.

Ensinnäkin, olin varma, että näin kolmen viikon loman jälkeen, kun menen vielä aamuvuoroon, on työparinani rekryläinen. Mutta – ei – ei ollutkaan, vaan ihan omaa väkeä. Ja minua oli kuulemma jo odotettukin :)

Haluan huomauttaa vielä, että minulla ei ole mitään rekryläisiä vastaan. Useimmat heistä ovat luotettavia ja ahkeria työntekijöitä. Mutta jos pariksi sattuu tulemaan sellainen, jonka ”ei tarvitse tietää mitään, tehdä mitään tai ottaa vastuuta mistään, koska on rekryläinen, ja vain yhden päivän täällä”, niin se tarkoittaa sinulle silloin sitä, että joudut tietämään, tekemään ja ottamaan vastuuta kahden ihmisen – eli itsesi ja parisi – edestä. Ja se on epäreilua, ihan noin niin kuin palkankin takia…

Itse päivähän oli sellainen kuin muistinkin. Rauhallista, mutta työntäyteistä ja mihinkään ”turhaan” ei aikaa. Karkea aikataulu ja suunnitelma päivän töistä täytyy olla, joka sitten muuttuu - ainakin kerran.

Työpäiväni päättyi palaveriin, jossa saatiin erittäin hyviä keskusteluja aikaiseksi.Olen siitä iloinen.

Lähdin kotiin energisenä ja hyväntuulisena. Ja se on iso asia! :)

Energistä maanantai-iltaa teille kaikille.

Mä lähden nyt tekemään huomiset eväät.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti