torstai 24. syyskuuta 2015

Tärkeät


 
Leikekirja, sakset ja liima.
 
Tätä leikekirjaa olen pitänyt viisi vuotta. Näemmä on ollut parin vuoden tauko (taisi olla remontin aikaan).
 
Kerään leikekirjaani kauniita kuvia, sisustusideoita, erilaisia vinkkejä.
Hyviä, koskettavia juttuja. Mitä vaan, mikä tuntuu omalta ja muistamisen arvoiselta.
 
 
Oli hauskaa löytää tämä sarjakuva leikekirjastani. Tämä on mielestäni niiiiin hauska! :)
Harmi, etten ole laittanut muistiin mistä ja milloin olen sen leikannut.
Veikkaan kuitenkin, että Hesarista ja vuosi taisi olla 2010.
Sarjakuva on nimeltään Potaatit ja se on Aiju Salmisen tekemä.
 
  
Kassunkin olen halunnut muistaa.
Kassu oli puolisoni koira, mutta kerkesin minäkin sen elämässä olemaan 4 vuotta.
 
 
Tämä on mielestäni ihana, rappioromanttinen. Samanlaisen haluaisin puutarhaamme. Harmi, etten tästäkään ollut laittanut muistiin, mistä sen olen leikannut. Veikkaan kuitenkin Viherpihaa.
 
 
Ja nämä jutut osuu ja uppoaa aina.
Tähän olen sentään laittanut mistä ja milloin olen sen leikannut.
 
 
Leikekirja on aina silloin tällöin mukava kaivaa esiin ja muistella.
 
Jos sinulle ei ole vielä leikekirjaa, suosittelen aloittamaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti